İade ve İptal Şartları

Ürünümü İade Etmek istediğimde Ne Yapmam Gerekiyor?

GURMEKENT’da iade işlemleri çok kolay. İade etmek istediğiniz ürünü kargo aracılığıyla aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

 İade Adresi: Çarşı Mahallesi Belefdiye Sokak No : 9/A ELAZIĞ

İade edeceğiniz ürünü, tüm fatura nüshaları ile paketi hasar görmemiş, ürün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, tüm aksesuarlarıyla karşı ödemeli olarak göndermeniz gerekmektedir. Tek kullanımlık ürünlerin ve hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.. İade ürün bedeli, ürünler depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza iade edilir. Para iadenizin bankanıza bağlı olarak, kredi kartınıza yansıması iadeden sonra 10 gün sürebilir. Sipariş içinde kullanmış olduğunuz indirim kuponunuz varsa çeklerinizin tamamı yeniden tanımlanacaktır.

İade Etme Süresi Kaç Gündür?

Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” ile paketi teslim aldığınız ilk 7 gündür İade işlemlerinizi ürün teslim tarihinden itibaren 7 gün içerisinde iade gerçekleştirebilirsiniz."

Hangi Ürünleri İade Edemiyorum?

Tek kullanımlık, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İademi Hangi Adrese Göndereceğim?

İade Adresi: Çarşı Mahallesi Belediye Sokak No : 9/A ELAZIĞ

İadede Kargo Masraflarını Ben mi Ödeyeceğim?

İade talebiyle GURMEKENT’a gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir.

İade Ettiğim Ürünün Geri Ödemesi Ne Zaman Yapılacak?

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra GURMEKENT tarafından kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Ürün bedeli, bankanıza bağlı olarak 10 gün içerisinde "artı bakiye" olarak kredi kartınıza yansır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve Wecart’un bankanıza müdahale etme yetkisi yoktur.

Elime Geçen Ürün Kusurlu Ne Yapmam Gerekiyor?

Öncelikle yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz. Bu durumda İade Sürecimizi takip etmeniz gerekmektedir.

Siparişlerimi Nasıl İptal Edebilirim?

Siparişinizi ana sayfanızda yer alan "Hesabım” sekmesinden kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Sipariş Hazırlanıyor” ya da "Kargoya Verildi” statüsünde değil ise siparişinizi iptal edebilirsiniz. Talebinizi iletmek için tıklayabilir ya da info@gurmekent.com adresine e-mail gönderebilirsiniz